DAPATKAN PELBAGAI TIPS DISINI!

First Name:
Email address:

Menakjubkan!!


 



 Pendapat para ahli Air Alkali 

Ahli Kesihatan telah meneliti Air ALKALI sudah sejak lama, beberapa di bawah ini adalah pendapat mereka tentang Air ALKALI :

1. Sang Whang, Pengarang Buku : Reverse Aging (Melawan Penuaan)

 Sisa pembakaran harus dikeluarkan dari tubuh kita, secara alamiah tubuh berusaha mengeluarkan sisa pembakaran / racun melalui urine dan keringat. Semua sisa pembakaran adalah bersifat asid : Itu sebabnya urine itu terasa asid/masam dan lapisan luar kulit juga rasa masam/asid. Masalahnya tubuh kita tidak dapat mengeluarkan 100% sisa pembakaran / racun/asid yang dihasilkannya.”
Penyebab utamanya adalah gaya hidup kita : waktu istirahat tidak teratur / tidak cukup dan kebanyakan waktu kita lebih beraktiviti. Karana sisa pembakaran / racun yang ada dalam tubuh kita bersifat asid, maka paling baik mengatasinya dengan minum Air Alkali. Dengan demikian proses penuaan kini boleh diatasi bahkan penyakit yang akan timbul dapat dicegah.

2. Dr. Theodore Baroody, Pengarang Buku : Alkalize or Die

 Saya telah memberikan lebih dari 5000 galon air alkali untuk berbagai situasi kesihatan yang ada. Saya percaya bahawa pemulihan yang disebabkan oleh air alkali membawa keuntungan bagi setiap orang. Tumor kanser tidak dapat hidup dalam keadaan alkali. Semua pesakit kanser sebaiknya diberikan air alkali, kita sebaiknya selalu meminum air alkali supaya tubuh kita tidak menyediakan persekitaran yang sesuai bagi tumor kanser untuk hidup.

3. Felicia Drury Climent, Adjunct Professor City College, New York, Pengarang Buku : Acid Alkaline Balance Diet (Diet Asid Alkali Seimbang)


Sudah bertahun-tahun saya menggunakan air alkali pada klinik dan hasilnya sangat memuaskan. Saya berpendapat bahwa teknologi ini akan mengubah para doktor kepada pesakitnya dalam menggunakan air alkali untuk kesihatan pada masa yang akan datang. Saya mengajak minumlah air alkali dimana saja.”

4. Dr. Susan M. Clark, Pengarang Buku : The Chemistry of Success (Kimia Kejayaan)

 “Dengan meminum 4 gelas air alkali perhari akan membantu meneutral kelebihan asid dan membantu memulihkan kembali daya tahan tubuh. Air alkali sangat baik digunakan ketika tubuh mengalami kelebihan asid dalam tubuh seperti ketika demam, flu atau bronkitis. Seperti Vitamin A, C, E dan Beta Carotene, air alkali bertindak sebagai anti oksidan karena mampu membekal elektron bebas. Hal ini dapat membantu tubuh mengatasi penyakit jantung, stroke, penurunan kekebalan tubuh dan penyakit lainnya”.

5. Dr. Ingreid Hobert MD.

 “Anda tidak memerlukan biaya pengubatan yang mahal dengan berbagai kesan negatif untuk mengembalikan kesihatan. Air Alkali mempunyai fungsi jangka panjang yang sangat baik karena ia memberikan alkali ke tubuh Anda dan memberikan faedah anti oksidan yang berkesan.”

6. Daniel Reid, Pengarang Buku : The Tao of Detox (Tao Kepada Detox)


“ Meminum air alkali adalah satu cara terbaik untuk meneutralkan dan mengeluarkan semua toksin dan asid yang mengalir dari otot-otot dan bahan cairan dari tubuh serta dengan cepat menambah air dan mengekalkan kealkalian darah.”

7. Dr. Otto Warburg, Penemu penyebab kanser pada tahun 1923 dan menerima anugerah Nobel Prize pada tahun 1931

 “ Semua sel-sel normal memerlukan Oksigen, tetapi sel-sel kanser dapat hidup tanpa Oksigen – satu hukum pengecualian, dari hasil penelitian sel kanser tidak dapat berkembang di persekitaran tubuh yang kaya oksigen. Air Alkali mengandungi lebih banyak oksigen berbanding air biasa, sangat efektif untuk terapi kanser.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...